Společně to vyřešíme
Potřebujete reklamovat některý z našich čajových či kávových pokladů? Udělejme to společně – snadno a v klidu. Věříme, že i když se občas něco nepovede, cesta k nápravě může být jednoduše příjemná a snadná. Reklamační proces jsme proto upravili tak, aby proběhl stejně hladce, jako váš oblíbený šálek v klidu a s radostí.
Jak postupovat při reklamaci:
- Vyplňte reklamační formulář, který naleznete v odkazu ZDE,
- Formulář vytiskněte, podepište a zašlete e-mailem na [email protected],
- K reklamovanému zboží přiložte daňový doklad (fakturu),
- Zboží dobře zabalte a zašlete k nám na níže uvedenou adresu,
- Vyčkejte na vyjádření z naší strany.
Adresa pro zaslání zboží:
OXALIS, spol. s r. o. - Expediční skladTečovice 352
763 02 Zlín 4 - Malenovice
Tel.: +420 577 127 114
E-mail: [email protected]
V případě uznané reklamace vám nabízíme tyto možnosti nápravy:
- Dodaní nového produktu namísto vadného,
- Náhrada chybějícího množství,
- Sleva z kupní ceny produktu,
- odstoupení od smlouvy v případě, že se jedná o podstatnou vadu produktu.
Reklamace upravuje reklamační řád 2008/2009, vypracovaný v souladu se Zákonem o ochraně spotřebitele a v souladu s Občanským zákoníkem. Tento reklamační řád vychází každoročně v katalogu výrobků OXALIS a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží a dále na vady způsobené špatným užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží, zásahem vyšší moci.
- Originální recepturaProdukty připravujeme dle vlastních receptur s láskou a poctivostí.
- Ryze česká firmaČaj a kávu pro vás připravujeme ve Slušovicích na Zlínsku.
- 300+ produktů sklademStovky produktů připravených k okamžitému odeslání.
- 50+ výdejních místNejširší síť našich prodejních míst v České republice.